„Dezinformace jako obchod. Obchodní model české dezinformační scény“. Tak zní celý název analýzy organizace PSSI, která je v rejstříku zapsaná jako spolek, tedy organizace, na jejíž vznik stačí podpis tří občanů.
Kdo by očekával, že v analýze spatří šokující informace o tom, jak údajní dezinformátoři pobírají statisíce, či dokonce miliony korun za obsah, který pouštějí do éteru, bude hodně zklamán.
Dokument, pod kterým jsou podepsány dvě autorky z PSSI Natália Tkáčová a Kristína Šefčíková, si vzal v první řadě na paškál několik málo serverů s transparentními účty, jejichž výše získaných finančních příspěvků se pohybuje v jednotkách či maximálně několika málo desítkách tisíc korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.