Hejtman Půta: Babiš podkopává samou podstatu demokratického zřízení naší země

23.01.2023 12:33 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k Andreji Babišovi.

Hejtman Půta: Babiš podkopává samou podstatu demokratického zřízení naší země
Foto: Archiv PL
Popisek: Hejtman Martin Půta

Myslím, že je na čase, aby se lidé po celém Libereckém kraji dozvěděli, jak dopadly všechny sliby, které Andrej Babiš učinil během své návštěvy našeho regionu v roce 2018. Ať už se jedná o podporu stavby liberecké nemocnice miliardou korun, prosazení rychlého železničního spojení mezi Libercem a Prahou, zajištění peněz na obnovu Ralska, obnova areálu skokanských můstků v Harrachově nebo urychlení výstavby silnice na Frýdlant.

Navíc svým agresivním chováním a cílenými dezinformacemi záměrně podkopává samou podstatu demokratického zřízení naší země. Svým jednáním tak dále rozděluje už tak nejednotnou společnost a v případě jeho zvolení by se tento negativní trend ještě dále prohluboval. Nemluvě o celé řadě zavádějících a jednoznačně nepravdivých informací, které Andrej Babiš uvádí ve své předvolební kampani.

Hnutí Starostové pro Liberecký kraj je v rámci prezidentských voleb 2023 zaregistrováno pod označením 1-2022-PRE-008 u Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran jako třetí osoba.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

návrat Ukrajinců

Je podle vás fér někoho nutit jít válčit, když nechce, a lze takové lidi vůbec nějak motivovat? Jestli někdo před válkou utekl, myslíte, že je něco, co ho přiměje jít válčit? Vždyť není nic cennějšího, než život. A jelikož se válka pro Ukrajinu nevyvíjí vůbec dobře, není třeba řešit, co bude Ukrajin...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

22:12 Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k výuce o genderu ve školách.