Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch, energie ovládá z mobilu už padesát tisíc zákazníků

01.10.2023 18:46 | Tisková zpráva

Upravit si zálohy, zadat samoodečet, zaplatit energie, nebo sledovat vývoj své spotřeby. To vše lze na pár kliknutí v mobilu s novou aplikací MŮJ ČEZ, kterou si během několika týdnů od spuštění stáhlo již přes 50 tisíc zákazníků.

Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch, energie ovládá z mobilu už padesát tisíc zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

ČEZ Prodej plánuje možnosti aktivit v rámci aplikace dál rozšiřovat – do konce letošního roku například chce zavést vrácení přeplatku na jedno kliknutí či možnost sjednání splátkového kalendáře.

Nejběžnější úkony související s elektřinou, plynem či dalšími službami, které poskytuje ČEZ Prodej svým zákazníkům, si lidé mohou vyřídit kdykoliv a kdekoliv díky mobilní aplikaci MŮJ ČEZ. Ta navazuje na webovou samoobsluhu MŮJ ČEZ spuštěnou zhruba před rokem a půl. Aplikace MŮJ ČEZ je od července k dispozici zdarma na Google Play (Android) i AppStore (iOS) a funguje i na tabletech. Během několika týdnů si ji stáhlo již přes 50 tisíc zájemců.

„Do mobilních telefonů se přesouvá stále více agendy z našeho běžného života: od osobních financí, přes sledování prospěchu dětí ve škole až po monitoring vlastního zdraví. Je tedy logické, aby naši zákazníci mohli touto cestou řešit i své energie. V aplikaci MŮJ ČEZ na pár kliknutí vyřídí nejběžnější úkony související s elektřinou či plynem. V digitalizaci našich klíčových zákaznických procesů budeme pokračovat i nadále. Zároveň ale zachováváme širokou síť zákaznických center a naši zákaznickou linku, tak abychom nezhoršili dostupnost například pro seniory nebo jiné skupiny zákazníků, které nejsou komfortní s on-line komunikací,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Aplikace MŮJ ČEZ nyní zákazníkům umožňuje spravovat odběrná místa elektřiny, plynu a služby Mobil od ČEZ. Obsahuje například:

Anketa

Zvládl podle vašeho názoru moderátor ČT Jakub Železný páteční debatu s Miroslavem Ševčíkem v Událostech, komentářích?

1%
98%
hlasovalo: 11915 lidí

  • Nastavení záloh a plateb
  • Změnu osobních údajů 
  • Platby záloh a vyúčtování (platební kartou, přes ApplePay/GooglePay, QR kódem) 
  • Zadání samoodečtů 
  • Přehled spotřeby včetně odhadu přeplatku či nedoplatku ve vyúčtování 
  • Přístup k důležitým dokumentům a informacím o smlouvách (např. vyúčtování, faktury, plány záloh, výpisy volání apod.) včetně možnosti stáhnutí ve formátu PDF 
  • Zadání reklamace a sledování průběhu řešení požadavků 
  • Upozornění na odstávky nebo časy spínání HDO 
  • Sjednání schůzky na zákaznickém centru.

„Mobilní aplikaci samozřejmě dále rozvíjíme a intenzivně pracujeme na doplnění dalších funkcí. Na podzim ji například vylepšíme o možnost prodloužení platnosti smlouvy a změny produktu nebo o sjednání splátkového kalendáře,“ říká Miroslav Štechr, manažer odboru on-line služeb ČEZ Prodej.

Zákazník může v aplikaci spravovat více zákaznických účtů najednou: například i za své rodiče. Díky tomu má lepší přehled o tom, co se na různých odběrných místech děje a může včas předcházet případným problémům.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Proč jste odpískali jednání o penzích?

Nemyslíte, že jste tím koalici nahráli na smeč, že bude tvrdit, jak ona něco prosadila, že vás přizvala k jednání, ale vy jste to odmítli? Kdybyste jednali dál, mohli jste předložit vlastní návrhy, možná by neprošli, ale bylo by evidentní, že jste je podali a chtěli jste reformu, která je potřeba ře...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj nabízí pomoc uchazečům, kteří se nedostali na žádnou ze zvolených škol

7:02 Královéhradecký kraj nabízí pomoc uchazečům, kteří se nedostali na žádnou ze zvolených škol

Stejně jako ve zbytku republiky se i v Královéhradeckém kraji dnes uchazeči dozvěděli výsledky své p…