Součka při tom obětovali šmahem, ale lidově řečeno „kdo chce kam …“ a venkoncem je to jeho pivo – rozlitý (řečeno s Karlem Krylem). Jenže ta 5-1 koaliční tzv. velká mediální novela velice naštvala většinu národa, tedy občanů, daňových poplatníků a voličů, čímž se z toho zvýšení TV poplatků stalo jedno z hlavních témat předvolební kampaně, která právě touhle dobou akceleruje do obrátek.
Většina realistů z branže se shoduje v názoru, že ty podzimní volby do Sněmovny tzv. rozhodne peněženka. Což má svou logiku, protože to (valorizační – sic!) zvýšení TV poplatků nikoli zanedbatelně (pro běžné občany) zasáhne do peněženek všeho lidu, především do rodinných rozpočtů těch příjmově nižších vrstev – ergo i zejména těch sociálně slabších rodin, obvykle s malými dětmi, apod. Takže i tohle koaličně vládní negativum si každý měsíc nad inkasním lístkem uvědomí a (selským rozumem) spočítá každý poplatník a volič.
To ale není jediný průstřel vlastní nohy, co si ta vládní 5-1 koalice aktuálně zavařila tím zvýšením TV poplatku v souvislosti s podzimními volbami. Ta vládní koalice ne tak dávno tím svým politickým buldozerem protlačila i změnu způsobu voleb, a to formou zavedení tzv. korespondenční volby, rovněž velmi negativně vnímanou a velice hlasitě kritizovanou (takřka všelidově). Totiž ta korespondenční volba je něco jako sud s prachem (uprostřed muničáku), na němž tiká časovaná bomba. Vrbětice hadr – fialově signální králíček azurit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV